Ja, piekļūstot šai vietnei, rodas problēmas, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni +371 6766 0136 vai vērsieties pie uzņēmuma FlixBus, izmantojot Google Assistant aplikāciju.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Pazaudēto un atrasto mantu birojs

Piezīme: Pašlaik klientu atbalstu mēs varam sniegt tikai angļu un krievu valodā. Lūdzu, sūtiet savus pieprasījumus, izmantojot kādu no šīm valodām.

Vai satraukuma, nepacietības vai relaksācijas dēļ atstājāt kaut ko autobusā?


Nekādu problēmu!

Vienkārši aizpildiet tālāk redzamo pazaudēto un atrasto mantu veidlapu.

Varat arī jebkurā laikā skatīt aktuālo informāciju par savu pieteikumu, ievadot rezervācijas numuru statusa veidlapā.


Mēs nekavējoties sazināsimies ar jums pa e-pastu, ja atradīsim jūsu mantu.

Ja neko neatradīsim, 14 dienu laikā jūs saņemsiet no mums e-pasta ziņojumu.
 

FlixBus padoms! Lai mums būtu vieglāk atrast vienību, kas atbilst jūsu aprakstam, lūdzu, iekļaujiet pēc iespējas vairāk informācijas. Pievērsiet arī īpašu uzmanību pazaudētas vienības veida laukam: ja mugursomā atstājāt klēpjdatoru, veidlapā atlasiet “Somas un bagāža” un aprakstā pierakstiet “somā klēpjdators”.


Ņemiet vērā:

Jums nav jāsūta mums vēl viens e-pasta ziņojums vai jāsazinās ar mums atkārtoti: jūsu pieprasījuma pašreizējais statuss vienmēr ir pieejams tiešsaistē.

Paldies.


Reģistrējiet pazaudēto mantu šeit