Rezervācijas pārvaldīšana

“Rezervācijas pārvaldīšana” ir platforma, kurā varat viegli pārvaldīt visu informāciju par rezervāciju un ceļojumu, kā arī lejupielādēt visus dokumentus un iekāpšanas kartes.

Sadaļā “Rezervācijas pārvaldīšana” varat:


Ņemiet vērā: Flix iekasē pakalpojuma maksu, lai turpinātu ieguldīt rīkos, kas ir saistīti ar klientiem sniegtajiem pakalpojumiem un kas uzlabo ceļošanas ērtības, piemēram, "Pārvaldīt rezervāciju" - pašapkalpošanās rīks, lai mainītu braucienus, pievienotu bagāžu. Papildu informāciju skatiet šeit: https://www.flixbus.lv/visparigie-darijumu-un-rezervacijas-nosacijumi.

Rediģēt pasažieru informāciju un kontaktinformāciju

Mēs vēlamies nodrošināt, lai būtu norādīta jūsu aktuālā kontaktinformācija, tāpēc visu izmaiņu veikšana ir bez maksas. Noteikti pievienojiet tālruņa numuru, lai varētu saņemt atjauninājumus par braucienu, izmantojot SMS.

Lai rediģētu pasažiera vārdu, noklikšķiniet uz “Rediģēt/noņemt pasažierus”.
Lai rediģētu galvenā ceļotāja kontaktinformāciju, noklikšķiniet uz “Rediģēt kontaktinformāciju”.

Ja cena atšķiras no sākotnējās rezervācijas, iespējams, būs jāpiemaksā, lai rediģētu pasažieru informāciju. Biļetes nav nododamas tālāk; lai noņemtu pasažieri, atzīmējiet izvēles rūtiņu “Atcelt braucienu(-us)”.

Pārplānot braucienu uz jaunu datumu vai laiku

Lai mainītu brauciena datumu vai laiku, noklikšķiniet uz “Mainīt atiešanas datumu / laiku” un apstipriniet jauno atlasi. Ņemiet vērā, ka izbraukšanas laikam ir jābūt 15 min vai vairāk no apstiprinājuma brīža. Lai izvēlētos jaunu izbraukšanas vai pienākšanas galamērķi, jums ir jāatceļ brauciens un jārezervē jauns.

Atkarībā no jaunā brauciena jums, iespējams, būs jāmaksā par cenas starpību vai arī saņemsiet atmaksu, ja jaunais brauciens būs lētāks. Vienlaikus varat pārplānot tikai vienu braucienu.

Mainīt/pievienot sēdvietas un papildu bagāžu

Jūs varat rezervēt sēdvietu papildu ērtībām vai nodrošināt, ka visi sēžat kopā grupas brauciena rezervācijas gadījumā. Jebkurā laikā varat arī pievienot jaunu reģistrēto vai īpašo bagāžu.

Visas izmaiņas ir atkarīgas no pakalpojuma pieejamības atkarībā no brauciena.

Atcelt rezervāciju

Ja jums ir jāatceļ brauciens vai tā daļa, atmaksas iespējas tiks norādītas atbilstoši nosacījumiem, kas ir spēkā tirdzniecības zonā, kurā ceļojat.

Lai atceltu visu rezervāciju vai ceļojuma daļu, noklikšķiniet uz “Atcelt braucienu(-us)”.
Lai noņemtu pasažierus no rezervācijas, noklikšķiniet uz “Rediģēt/noņemt pasažierus”.
Lai atceltu pievienotās sēdvietas vai bagāžu, noklikšķiniet uz “Atcelt bagāžu/ekstras”.

Jūs varat atcelt savu biļeti līdz 15 minūtēm pirms izlidošanas un saņemt pilnu vai daļēju atmaksu kupona veidā. Skatiet mūsu atcelšanas politiku šeit.

Kavējumu un atcelšanas pārvaldība

Ja Flix ir atcēlis braucienu vai ir atbildīgs par būtiski kavētu izbraukšanu, varat izmantot savas tiesības uz papildu atbalsta saņemšanu. Sadaļā “Rezervācijas pārvaldīšana” varēsiet bez maksas rezervēt citu Flix braucienu vai pieprasīt atmaksu atbilstoši nosacījumiem, kas ir spēkā tirdzniecības zonā, kurā ceļojat.