Ja, piekļūstot šai vietnei, rodas problēmas, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni +371 6766 0136 vai vērsieties pie uzņēmuma FlixBus, izmantojot Google Assistant aplikāciju.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Rezervācijas pārvaldīšana

Ērta rezervēšanas sistēma ar FlixBus

Atcelšana

Līdz kādam brīdim varu atcelt savu rezervāciju?

Rezervāciju var atcelt līdz pat 15 minūtes pirms izbraukšanas laika.

Vai man jāmaksā atcelšanas maksa?

Ja atceļat savu ceļojumu 30 dienas pirms izbraukšanas datuma, par to nav jāmaksā. Pēc tam, iespējams, iekasēsim atcelšanas maksu. Pēc rezervācijas atcelšanas tiks izveidots kupons. Kupons ir derīgs 12 mēnešus, un tas ir rezervācijas cenas vērtībā, atskaitot atcelšanas maksu, ja tāda piemērojama.

Informācija par rezervācijas atcelšanu/maiņu

Maiņa

Rezervācijā varat mainīt tālāk norādīto informāciju:

  • Ceļojuma laiks vai galamērķis*
  • Pasažiera vārds
  • Telefona numurs

* Ja vēlaties mainīt atiešanas laiku vai galamērķi, vispirms ir jāatceļ tā ceļojuma daļa, kurā vēlaties veikt izmaiņas. Pēc tam saņemsiet kuponu biļetes vērtības apmērā, no kuras atskaitīta piemērojamā atcelšanas maksa. Kuponu var izmantot jauna brauciena rezervēšanai (ievadot kupona numuru kupona laukā un noklikšķinot uz “Izpirkt”). Kupons ir derīgs 12 mēnešus.

Līdz kādam brīdim varu mainīt savu rezervāciju?

Izmaiņas var veikt līdz 15 minūtes pirms izbraukšanas laika.

Vai ir par rezervācijas maiņu jāmaksā?

Par kontaktinformācijas maiņu nav jāmaksā. Pasažiera vārda maiņa arī ir bez maksas, taču, ja biļetes cena kopš rezervācijas veikšanas brīža ir palielinājusies, no jums tiks iekasēta cenu starpība.

Izmaiņām attiecībā uz izbraukšanas laiku vai ceļojuma galamērķi tiek piemēroti atcelšanas noteikumi. Ja maināt savu ceļojumu mazāk nekā 30 dienas pirms izbraukšanas, no kupona vērtības tiek atskaitīta atcelšanas maksa.

Kur es varu atcelt vai mainīt savu rezervāciju?