Par Flix

Mēs nodrošinām ilgtspējīgus un cenas ziņā pieejamus braucienus ikvienam

Īsumā par Flix

Flix ir vadošs globālais ceļojumu un tehnoloģiju uzņēmums, kas kopš tā dibināšanas nodrošina ilgtspējīgus un cenas ziņā pieejamus ceļojumu risinājumus vairāk nekā 400 miljoniem ceļotāju vairāk nekā 40 valstīs 4 kontinentos ar tā zīmolu FlixBus, FlixTrain, Greyhound un Kâmil Koç starpniecību. Flix sāka savu darbību 2013. gadā, izmantojot aktīvu ziņā vienkāršu uzņēmējdarbības modeli un inovatīvu tehnoloģiju platformu gan ceļotājiem, gan partneriem. Uzņēmums ātri ieguva vadošas pozīcijas tālsatiksmes autobusu pārvadājumu tirgū Eiropā, Ziemeļamerikā un Turcijā, un šobrīd strauji paplašina savu darbību Dienvidamerikā un Āzijā. Flix strādā tālsatiksmes autobusu un vilcienu tirgū, kas pastāvīgi paplašinās saistībā ar pieaugošo sabiedrības izpratni par vides jautājumiem, un uzņēmuma mērķis ir sasniegt oglekļa neitralitāti līdz 2040. gadam Eiropā un līdz 2050. gadam visā pasaulē. Lai izvērtētu savu progresu atbilstoši zinātniski atzītām vadlīnijām, Flix izvirzīja īstermiņa mērķus emisiju apjoma samazināšanai, izmantojot zinātniski pamatotu mērķu iniciatīvu.  
 

Svarīgākie fakti un skaitļi

40+

valstīs 4 kontinentos

5,600

galamērķi

400+

miljoni pasažieru kopš darbības sākšanas

1,000+

autobusu partneri

5,500+

autobusi ceļā

13+

FlixTrains Vācijā

25+

biroji

5,500+

darbinieki

100+

tautības

Flix biznesa modelis

Flix augsti mērogojamā tehnoloģiju platforma uzņēmuma biznesa modeļa pamatā ir pielāgota, lai labākos rezultātus savā klasē sasniegtu gan ceļotāji, gan partneri. Apvienojot tīkla plānošanu, mārketingu un cenu noteikšanu, Flix izmanto inovatīvus risinājumus, lai nodrošinātu ērtus, ilgtspējīgākus un cenas ziņā pieejamākus ceļojumus visā pasaulē. Izmantojot savu tehnoloģiju platformu un lietotājam draudzīgu lietotni, Flix sniedz ceļošanas pieredzi, kas pielāgota pasažieru vajadzībām, un savieno ceļotājus ar vietējiem autobusu partneriem, nodrošinot modernu autoparku, kas atbilst augstākajiem drošības standartiem. Šis aktīvu ziņā vienkāršais biznesa modelis ir ļāvis Eiropas jaunuzņēmumam kļūt par vadošo ceļojumu un tehnoloģiju uzņēmumu pasaulē, kas pastāvīgi attīstās. 

Ilgtspējīgi ceļojumi

Vidējais emisiju faktors 27,8 g CO₂ uz vienu pasažiera veiktu km, ceļojot ar FlixBus Eiropā, ļauj samazināt oglekļa pēdu gandrīz 6 reizes, salīdzinot ar braukšanu ar automašīnu, un 8 reizes, salīdzinot ar lidošanu. Turklāt, rezervējot ceļojumus, pasažieri var izvēlēties neitralizēt radītās emisijas, ziedojot starptautiski atzītai vides NVO atmosfair. 2023. gadā Flix pasažieri neradīja 1,1 miljonu tonnu CO₂, izvēloties ceļot ar FlixBus un FlixTrain, nevis ar citiem transporta veidiem. Ņemot vērā pieaugošo izpratni par ilgtspējīgu ceļošanu, Flix mērķis ir kļūt oglekļa ziņā neitrālam līdz 2040. gadam Eiropā un līdz 2050. gadam visā pasaulē. Lai izvērtētu savu progresu atbilstoši zinātniski atzītām vadlīnijām, Flix izvirzīja īstermiņa mērķus emisiju apjoma samazināšanai, izmantojot zinātniski pamatotu mērķu iniciatīvu.

Flix tehnoloģiju stāsts

Sarežģītajiem tālsatiksmes sauszemes pārvadājumiem ir nepieciešams detalizēts tehnoloģiju risinājums, ko Flix nodrošina ar savu patentēto un mērogojamo tehnoloģiju klāstu. Flix augsti mērogojamā tehnoloģiju platforma ir mūsu vērtību piedāvājuma pamatā, un tā strādā kā neatkarīgi un ir pielāgota, lai labākos rezultātus savā klasē sasniegtu gan ceļotāji, gan partneri. Rezervēšanas procesā klienti var viegli pārskatīt platformu un izmantot lietotājam draudzīgu lietotni, kas ļauj izvēlēties augstu biežumu un tīkla blīvumu, pieejamas cenas un nemainīgi augstas kvalitātes pakalpojumus. No konkrēta ceļojuma meklēšanas, savienojuma un papildu pakalpojumu izvēles līdz apmaksai, izmantojot viegli integrētus maksājumu risinājumus, ceļotāji gūs ērtu rezervēšanas procesa pieredzi. 

Izmantojot Flix platformu, partneri var piekļūt jaunai klientu bāzei, papildu stabilai un paredzamai ieņēmumu plūsmai, uz datiem balstītiem lēmumu pieņemšanas procesam, optimizētai līdzekļu izmantošanai un izmaksu ietaupījumiem. Šie aspekti izceļ Flix kā vadošo tehnoloģiju un ceļojumu risinājumu uzņēmumu, kas piedāvā lieliskus ieguvumus gan ceļotājiem, gan partneriem. Lai nodrošinātu izcilu lietotāju pieredzi, mērogojamība ar MI un mašīnmācīšanās lietotnes ir dažas no Flix stratēģiskajām prioritātēm.

495+ M

Ar mūsu MI balstīto sistēmu mēs ik dienu pārvaldām vairāk nekā 495 miljonus sēdvietu

1.2 M

Paredzēti aptuveni 1,2 miljoni braucienu dienā

44+ M

Vidēji vairāk nekā 44 miljoni optimizētu sēdvietu cenu katru dienu

Flix Grupas zīmoli

Ar aktīvu ziņā efektīvo biznesa modeli Grupa izmanto tādus klientiem pazīstamus zīmolus kā FlixBus un FlixTrain, Kâmil Koç Turcijā un ikonisko Greyhound Amerikās, Meksikā, Brazīlijā un Čīlē.

Flix vadība

Andre Švamleins (André Schwämmlein), dibinātājs un izpilddirektors

Andre Švamleins (André Schwämmlein), dibinātājs un izpilddirektors

Globālās biznesa un komerciālās funkcijas

Andre Švamleins (André Schwämmlein) ir Flix līdzdibinātājs un Izpilddirektors. Viņa ticība alternatīvam un ilgtspējīgam sabiedriskajam transportam 2009. gadā iedvesmoja viņu kopā ar līdzdibinātājiem, kad viņš strādāja par konsultantu Boston Consulting Group (BCG), apspriest neregulēta tirgus iespēju, un 2011. gadā viņš nodibināja Flix. Kā Flix Izpilddirektors Švamleins vada uzņēmumu, lai īstenotu vīziju ļaut klientiem pieredzēt visu, ko sniedz pasaule. Viņa vadībā Flix ir kļuvis par neapstrīdamu globālā tirgus līderi visos nozīmīgākajos reģionos un paplašinājis savu darbību vairākās valstīs. Viņš ir arī aktīvs Scout24 SE un ABOUT YOU Holding SE padomju loceklis un zaļās partijas biedrs Vācijā kopš 2002. gada.

Daniels Krauss (Daniel Krauss), dibinātājs un Informācijas nodaļas vadītājs

Daniels Krauss (Daniel Krauss), dibinātājs un Informācijas nodaļas vadītājs

Tehnoloģijas un cilvēki/personālvadība    

Daniels Krauss (Daniel Krauss) ir Flix Informācijas nodaļas vadītājs un Personālvadības nodaļas vadītājs, kurš pārvalda uzņēmuma tehnoloģijas un cilvēkus. Kopā ar līdzīpašniekiem viņš ir attīstījis Flix kā starptautisku transporta pakalpojumu sniedzēju. Krauss ir arī investors un konsultatīvo padomju loceklis tādos uzņēmumos kā Baby1one un uvex. Viņš ir pārliecināts, ka izglītība, uzņēmējdarbība un inovācijas var nozīmīgi attīstīt sabiedrību. Viņš bieži lasa lekcijas Frīdriha Aleksandra Universitātē Erlangenē-Nirnbergā, un viņš ir viens no iniciatīvas FightBack, kas veicina ilgtspējīgākas sabiedrības pārmaiņas, dibinātājiem. Tāpat viņš ir aktīvs akcionārs Vācijas lielākajā NVO, kas nodarbojas ar izglītošanu uzņēmējdarbības jomā, STARTUP TEENS , kā arī CODE-University akcionārs un pilnvarotais. 

Kristofs Debuss (Christoph Debus), Finanšu direktors

Kristofs Debuss (Christoph Debus), Finanšu direktors

Finanšu un juridiskās funkcijas

Kristofs Debuss sāka darbu kā Flix Finanšu direktors 2022. gada martā. Viņš savā amatā ir atbildīgs par Flix finanšu un juridisko funkciju īstenošanu. Debuss ir transporta nozares eksperts, kurš ir strādājis vairākos vadošos amatos kapitāla tirgū, īstenojot plašāku starpdisciplināru funkciju apjomu, salīdzinot ar tradicionālajiem finanšu direktora pienākumiem. Iepriekš viņš bija Thomas Cook Group Airlines izpilddirektors un Condor Finanšu direktors, kur viņš veiksmīgi nodrošināja uzņēmuma identitātes maiņas procesu.

 

Makss Zeumers (Max Zeumer), Direktors

Makss Zeumers (Max Zeumer), Direktors

Pieprasījums un jauni tirgi

Direktors Makss Zeumers sāka darbu Flix 2015. gada sākumā un kopš tā laika veiksmīgi vadījis starptautiskos tirgus. Kopš 2022. gada aprīļa viņš kā direktors vada uzņēmuma globālo paplašināšanos, koncentrējoties uz Ziemeļameriku un jaunajiem tirgiem, piemēram, Brazīliju, Čīli un Indiju, vienlaikus pārraugot globālā komerciālā mārketinga un ieņēmumu pārvaldības funkcijas. Ar dažādu akadēmisko izglītību, tostarp datorzinātnes, filozofija un maģistra grādu biznesa vadībā no Kolumbijas Biznesa skolas, viņš ir pilnveidojis savas prasmes kā konsultants Boston Consulting Group, kur viņš ātri atklāja savu aizraušanos ar izmaiņu ieviešanu tradicionālajās nozarēs, izmantojot digitalizāciju. Viņa vēlmei veicināt pārrobežu sadarbību un sinerģiju ir būtiska nozīme globālās ceļošanas nozares pārmaiņās.

Fabians Stengers (Fabian Stenger), Direktors

Fabians Stengers (Fabian Stenger), Direktors

Piegādes un Eiropas tirgi

Grupas direktors Fabians Stengers sāka strādāt Flix 2013. gadā, veiksmīgi attīstot tirgu Vācijā un vēlāk arī Ziemeļeiropā un Austrumeiropā. Stangers ir uzņēmuma direktors no 2022. gada, un šobrīd viņš vada Eiropas autobusu biznesu un pārrauga globālā biznesa piegādes jomu, vadot tīkla plānošanu, veicot partneru pārvaldību, tostarp ieviešot autobusu parka izmaiņas, nodrošinot darbību un klientu apkalpošanu. Ar sākotnējo darba pieredzi uzņēmumā Bain & Co. un akadēmisko izglītību Sanktgallenes Universitātē Šveicē, kā arī vairāk nekā desmit gadu pieredzi uzņēmumā Flix viņa stratēģiskā vadība un mērķis nodrošināt ilgtspējību veicina Flix panākumus un veido uzņēmuma nākotni un globālo ietekmi.