Par Flix
Mēs nodrošinām ilgtspējīgus un cenas ziņā pieejamus braucienus ikvienam
Īsumā par Flix
Flix ir vadošs globālais ceļojumu un tehnoloģiju uzņēmums, kas kopš tā dibināšanas nodrošina ilgtspējīgus un cenas ziņā pieejamus ceļojumu risinājumus vairāk nekā 500 miljoniem ceļotāju vairāk nekā 40 valstīs un 4 kontinentos ar tā zīmolu FlixBus, FlixTrain, Greyhound un Kâmil Koç starpniecību. Tas izmanto aktīvu ziņā vienkāršu uzņēmējdarbības modeli un inovatīvu tehnoloģiju platformu gan ceļotājiem, gan partneriem. Flix ātri ieguva vadošas pozīcijas tālsatiksmes autobusu pārvadājumu tirgū Eiropā, Ziemeļamerikā un Turcijā, un šobrīd strauji paplašina savu darbību Dienvidamerikā un Āzijā. Flix strādā tālsatiksmes autobusu un vilcienu tirgū, kas pastāvīgi paplašinās saistībā ar pieaugošo sabiedrības izpratni par vides jautājumiem, un uzņēmuma mērķis ir sasniegt neto nulles emisiju apjomu Eiropā līdz 2040. gadam un visā pasaulē līdz 2050. gadam. Turklāt mēs esam apņēmušies īstenot Zinātnē balstītu mērķu iniciatīvu (SBTi), kas ir vispārēji atzīta zinātniska sistēma, nosakot īstermiņa mērķus mūsu ietekmes samazināšanai jau līdz 2032. gadam. Uzziniet vairāk šeit!
Galvenie fakti un skaitļi
40+
8,000+
500+
1,000+
5,000+
10+
25+
5,500+
100+
Flix biznesa modelis

© Flix SE
Flix plaši pielāgojamā tehnoloģiju platforma uzņēmuma biznesa modeļa pamatā ir izveidota tā, lai labākos rezultātus savā jomā sasniegtu gan ceļotāji, gan partneri. Apvienojot tīkla plānošanu, mārketingu un cenu noteikšanu, Flix izmanto inovatīvus risinājumus, lai nodrošinātu ērtus, ilgtspējīgākus un cenas ziņā pieejamus ceļojumus visā pasaulē. Izmantojot savu tehnoloģiju platformu un lietotājam draudzīgu lietotni, Flix sniedz ceļošanas pieredzi, kas pielāgota pasažieru vajadzībām, un savieno ceļotājus ar vietējiem autobusu partneriem, nodrošinot modernu autoparku, kas atbilst augstākajiem drošības standartiem. Šis aktīvu ziņā vienkāršais biznesa modelis ir ļāvis Eiropas jaunajam uzņēmumam kļūt par vadošo ceļojumu un tehnoloģiju uzņēmumu pasaulē, kas nemitīgi attīstās.
Ilgtspējīgi ceļojumi
Vidējais emisiju faktors 27,8 g CO₂ uz vienu pasažierkilometru, ceļojot ar FlixBus Eiropā, ļauj samazināt oglekļa pēdu gandrīz 5 reizes, salīdzinot ar braukšanu ar automašīnu, un 10 reizes, salīdzinot ar lidošanu lidmašīnā, un sasniegums ir gandrīz tikpat labs kā ceļojot ar starppilsētu vilcieniem.*
Izvēloties Flix pakalpojumus, nevis citus transporta veidus, kas saskaņā ar zinātniskiem pētījumiem rada lielāku CO₂ uz vienu pasažierkilometru, 2024. gadā Flix pasažieri izvairījās no aptuveni 1,5 miljonu tonnu CO2 radīšanas.
Šis aprēķins atbilst Pasaules Uzņēmēju padomes par noturīgu attīstību (WBCSD) vadlīnijām un izmantoja datus no klientu aptaujām pēc brauciena, darbības rādītājus un emisiju faktorus no Flix 2021. gada analīzes “no ieguves līdz patēriņam” (Well-to-Wheel). Flix apzinās izaicinājumus, kas saistīti ar uzticamu hipotētisku scenāriju izveidi, tostarp zemu aptaujas atbilžu līmeni un nepilnīgus degvielas patēriņa datus no autobusu partneriem. Lai nodrošinātu ticamību, uzņēmums piemēroja konservatīvas pieejas un ņēma vērā iespējamo “bumeranga efektu”. Šo metodoloģiju 2023. gadā pārskatīja un apstiprināja trešās puses apdrošināšanas uzņēmums. Tā kā 2024. gadā pieņemtā metodoloģija ir tāda pati kā pagājušajā gadā, 2024. gadā netika iegūta papildu trešās puses garantija.
Plašāka informācija ir pieejama novērsto emisiju metodoloģijā 2024. gadam.
Saskaņā ar savu vīziju par ilgtspējības veicināšanu tālsatiksmes ceļojumos, Flix mērķis ir līdz 2040. gadam sasniegt neto nulles emisiju darbību Eiropā un līdz 2050. gadam visā pasaulē. Turklāt mēs esam apņēmušies īstenot Zinātnē balstītu mērķu iniciatīvu (SBTi), kas ir vispārēji atzīta zinātniska sistēma, nosakot īstermiņa mērķus mūsu ietekmes samazināšanai jau līdz 2032. gadam. 2024. gada aprīlī SBTi apstiprināja šos mērķus, tādējādi atzīstot, ka Flix stratēģija atbilst globālajiem klimata mērķiem. Papildu informāciju skatiet šeit!
Flix tehnoloģiju stāsts

© Flix SE
Sarežģītajiem tālsatiksmes sauszemes pārvadājumiem ir nepieciešams izsmalcināts tehnoloģiskais risinājums, ko Flix nodrošina ar savu patentēto un mērogojamo tehnoloģiju klāstu. Flix augsti mērogojamā tehnoloģiju platforma ir mūsu vērtību piedāvājuma pamatā, un tā strādā neatkarīgi un ir pielāgota, lai labākos rezultātus savā jomā sasniegtu gan ceļotāji, gan partneri. Rezervēšanas procesā klienti var viegli pārskatīt platformu un izmantot lietotājam draudzīgu lietotni, kas ļauj izvēlēties augstu biežumu un tīkla blīvumu, pieejamas cenas un nemainīgi augstas kvalitātes pakalpojumus. No konkrēta ceļojuma meklēšanas, savienojumiem un papildu pakalpojumu izvēles līdz apmaksai, izmantojot viegli integrētus maksājumu risinājumus, ceļotāji baudīs ērtu rezervēšanas procesu.

© Flix SE
Izmantojot Flix platformu, partneri var piekļūt jaunai klientu bāzei, papildu stabilai un paredzamai ieņēmumu plūsmai, uz datiem balstītiem lēmumu pieņemšanas procesam, optimizētai līdzekļu izmantošanai un izmaksu ietaupījumiem. Šie aspekti izceļ Flix kā vadošo tehnoloģiju un ceļojumu risinājumu uzņēmumu, kas piedāvā lieliskus ieguvumus gan ceļotājiem, gan partneriem. Lai nodrošinātu izcilu lietotāju pieredzi, mērogojamība ar MI un mašīnmācīšanās lietotnes ir dažas no Flix stratēģiskajām prioritātēm.
495+ M
1.2 M
44+ M
Flix grupas zīmoli
Ar aktīvu ziņā efektīvo uzņēmējdarbības modeli grupa pārvalda tādus klientiem pazīstamus zīmolus kā FlixBus un FlixTrain, Kâmil Koç Turcijā un leģendāro Greyhound Ziemeļamerikā.
Flix vadība

Andrē Švamleins (André Schwämmlein), dibinātājs un izpilddirektors
Globālās biznesa un komerciālās funkcijas
Andrē Švamleins (André Schwämmlein) ir Flix līdzdibinātājs un izpilddirektors. Viņa ticība alternatīvam un ilgtspējīgam sabiedriskajam transportam 2009. gadā iedvesmoja viņu kopā ar līdzdibinātājiem, kad viņš strādāja par konsultantu Boston Consulting Group (BCG), apspriest neregulēta tirgus iespēju, un 2011. gadā viņš dibināja Flix. Kā Flix izpilddirektors Švamleins vada uzņēmumu, lai īstenotu vīziju – ļaut klientiem pieredzēt visu, ko sniedz pasaule. Viņa vadībā Flix ir kļuvis par neapstrīdamu globālā tirgus līderi visos nozīmīgākajos reģionos un paplašinājis savu darbību vairākās valstīs. Viņš ir arī aktīvs Scout24 SE un ABOUT YOU Holding SE uzņēmumu padomju loceklis un zaļās partijas biedrs Vācijā kopš 2002. gada.

Daniels Krauss (Daniel Krauss), dibinātājs un Informācijas nodaļas vadītājs
Tehnoloģijas un cilvēki/personālvadība
Daniels Krauss (Daniel Krauss) ir Flix Informācijas nodaļas vadītājs un Personālvadības nodaļas vadītājs, kurš pārvalda uzņēmuma tehnoloģijas un cilvēkus. Kopā ar līdzīpašniekiem viņš ir attīstījis Flix kā starptautisku transporta pakalpojumu sniedzēju. Krauss ir arī investors un konsultatīvo uzņēmumu padomju loceklis tādos uzņēmumos kā Baby1one un uvex. Viņš ir pārliecināts, ka izglītība, uzņēmējdarbība un inovācijas var nozīmīgi attīstīt sabiedrību. Viņš bieži lasa lekcijas Frīdriha Aleksandra Universitātē Erlangenē-Nirnbergā, un viņš ir viens no iniciatīvas FightBack, kas veicina ilgtspējīgākas sabiedrības pārmaiņas, dibinātājiem. Tāpat viņš ir aktīvs akcionārs Vācijas lielākajā NVO, kas nodarbojas ar izglītošanu uzņēmējdarbības jomā, STARTUP TEENS , kā arī CODE-University akcionārs un pilnvarotais.

Benjamins Gubics; finanšu direktors
Finanšu un juridiskās funkcijas
Benjamins Gubics (Benjamin Gubitz) pievienojās Flix 2015. gadā un 2025. gada janvāra sākumā sāka pildīt Flix finanšu direktora amata pienākumus. Savā amatā viņš ir atbildīgs par visām Flix finanšu un juridiskajām darbībām. Pirms kļūšanas par finanšu direktoru Gubics ieņēma dažādus vadošus amatus uzņēmumā Flix, bija atbildīgs par kontroli un sadarbību ar investoriem. Strādājot uzņēmumā, viņam bija būtiska loma dažādu finanšu darījumu noslēgšanā, viņš veidoja grupas kontroles komandu un strādāja pie vairākiem uzņēmumu apvienošanas un iegādes projektiem, tostarp pie uzņēmuma “Greyhound Lines” iegādes 2021. gadā. Pirms darba uzņēmumā Flix viņš bija projektu vadītājs uzņēmumā “BCG”. Gubicam ir politikas zinātņu doktora grāds.

Makss Zeumers (Max Zeumer), komercdirektors
Pieprasījums un jauni tirgi
Makss Zeumers (Max Zeumer), komercdirektors, sāka darbu Flix 2015. gada sākumā un kopš tā laika veiksmīgi vada starptautiskos tirgus. Kā komercdirektors viņš vada uzņēmuma globālo paplašināšanos, koncentrējoties uz Ziemeļameriku un jaunajiem tirgiem, piemēram, Brazīliju, Čīli un Indiju, vienlaikus pārraugot globālā komerciālā mārketinga un ieņēmumu pārvaldības funkcijas. Ar daudzveidīgu akadēmisko izglītību, tostarp datorzinātnēs, filozofijā un maģistra grādu uzņēmējdarbībā no Kolumbijas Biznesa skolas, viņš pilnveidoja savas konsultanta prasmes Boston Consulting Group, kur drīz atklāja savu aizraušanos ar tradicionālo nozaru pārveidošanu, izmantojot digitalizāciju. Viņa apņēmība veicināt sadarbību un sinerģiju starp valstīm ir svarīga ietekme uz globālās tūrisma nozares pārveidošanu, izmantojot digitalizāciju.

Fabians Stengers (Fabian Stanger), izpilddirektors
Piegādes un Eiropas tirgi
Grupas izpilddirektors Fabians Stengers (Fabian Stenger) sāka strādāt Flix 2013. gadā, veiksmīgi attīstot tirgu Vācijā un vēlāk arī Ziemeļeiropā un Austrumeiropā. Stengers ir uzņēmuma izpilddirektors no 2022. gada, un šobrīd viņš vada Eiropas autobusu biznesu un pārrauga globālā biznesa piegādes jomu, vadot tīkla plānošanu, veicot partneru pārvaldību, tostarp ieviešot autparka izmaiņas, nodrošinot darbību un klientu apkalpošanu. Ar agrīno karjeras pieredzi Bain & Co. un akadēmisko izglītību Šveices Sankt Gallenas Universitātē, kā arī vairāk nekā desmit gadu pieredzi Flix, viņa stratēģiskā vadība un apņemšanās nodrošināt ilgtspējību veicina Flix panākumus, veidojot tā nākotni un globālo ietekmi.
*Dati iegūti no pašu aprēķiniem, “Atmosfair” analīzes, UBA 2023, ASV Vides aizsardzības aģentūras (EPA) 2024. gada datiem. Plašāku informāciju skatiet Flix novērsto emisiju metodoloģijā 2024. gadā.