Klientu apmierinātība

Klientu apmierinātība ir viena no mūsu galvenajām vērtībām

Augsts FlixBus klientu apmierinātības līmenis

Mēs katru dienu rūpējamies, lai mūsu klienti būtu apmierināti ar FlixBus. Vairāk nekā 20 000 pasažieru, kas piedalījās jaunākajā aptaujā, ir novērtējuši mūsu centienus. Papildus daudzām pozitīvām atsauksmēm jūs mums palīdzējāt uzzināt vēl vairāk par jūsu vajadzībām. Tieši tādēļ varam sniegt pakalpojumus vēl augstākā līmenī.

Mums ir svarīgs pasažieru novērtējums

Jau 60 miljoni pasažieru ir izbaudījuši FlixBus pakalpojumu augsto kvalitāti. Mēs priecājamies, ka esam saņēmuši daudz pozitīvu atsauksmju no mūsu pasažieriem, un priecāsimies jūs satikt kādā no mūsu zaļajiem autobusiem.

Customer Satisfaction

FlixBus piešķir lielu nozīmi klientu apmierinātībai. FlixBus liek lielu uzsvaru uz klientu apmierinātību. To pierāda arī FlixBus pakalpojumu kvalitātes novērtēšanas klientu aptauja. Rezultāti liecina, ka 97 procenti pasažieru bija apmierināti vai ļoti apmierināti ar savu autobusa braucienu.

Lielisks pakalpojums

Saņemiet jaunāko informāciju ar FlixBus biļetenu. Mēs saņēmām atzinību arī par autobusu precizitāti, draudzīgu mūsu autovadītāju attieksmi un augsta līmeņa ceļošanas ērtībām. Papildus augstas kvalitātes pakalpojumiem FlixBus piedāvā bezmaksas Wi-Fi tīklu un sēdvietas garantiju visos vairāk nekā 20 000 tiešajos braucienos Polijā un tuvējās valstīs. Šis ērtais un pieejamais pārvietošanās veids iekaro arī pasažieru uzticību, no kuriem 94 procenti atzinuši, ka FlixBus ir vērts ieteikt draugiem un paziņām.